Stiri si comunicate din categoria Contact | Call Center
- Experienta cu Contact Centerul influenteaza nivelul de experienta al clientilor
- E-value International isi lanseaza operatiunile in Romania
- Premiu pentru Nuance la Romanian Contact Center Awards
- Ce masuri pot lua companiile pentru a nu mai lasa clientii sa astepte la telefon
- Retailerii pregătesc integrarea reţelelor sociale īn strategiile centrelor de contact
- Creştere de aproximativ 60% pentru Blue Point Call Center
- Interactive Intelligence dă premiu un contact center modern
- Piața centrelor de contact īn cloud va creşte cu 12,1% anual
- Companiile de asigurări şi telco, cele mai interesate de utilizarea sondajelor pentru creşterea satisfacţiei clienţilor
- Tehnologiile mobile schimbă modul de interacţiune al centrele de contact cu clienţii
Uniunea Profesorilor de Informatica din Romania
Julien Ducarroz
ASPnet
Honeywell Tecton
Intel Labs
Optimall by AROBS
curs
YouTube Romania
cota
ParkingPlus
Sibiu
Archer C5
Sattelite P
black hat
Nokia Customer Care
How to Web Startup Spotlight
Bill Patterson
Dezvoltarea Inovativa prin Informatizare a Ecosistemului Urban Cluj-Napoca
Canon PIXMA PRO-1
International Conference on Virtual Learning